Subvenció Diputació de Tarragona - 2022

30/05/2022

Subvenció Diputació de Tarragona - 2022

La Diputació ha atorgat a l'Ajuntament de la Febró un ajut de 29.432,50 €, en lamconvocatòria de subvencions de transició energètica i acció climàtica, per a finançar les actuacions següents:

Línia 1:
Les obres de millora de les tres basses de prevenció d'incendis situades al del mas del Xurbio, al mas del Barret i als masos de Galzeran.

També en matèria de silvopastura, s'han construït tres abeuradors que s'han ubicat a les basses del mas del Xurbio, del mas del Barret i dels masos de Galzeran.

Línia 2:
Col·locació de plaques fotovoltaiques per a autoconsum al recinte de la piscina municipal.

Línia 4:
Adquisició i col·locació de tres papereres de quatre cossos per a la recollida selectiva en els espais naturals mes concorreguts del terme municipal.